I WANT TO BREAK FREE

Gick och la mig klockan sex i hopp om att sova hela natten, men istället vaknade jag vid nio av något som jag inte kommer ihåg.
Det ledde till att jag vaknade upp och blev helt superaktiv, satte på WOMANIZER och körde järnet, yeeeeeeeeah så bra!
Sen så hörde älgen av sig och det fick mig att tänka på nåt annat: bögmusik som man blir glad av.
Ja just ja, Queen med Freddie Mercury i spetsen. Låten heter "I want to break free" och är så jävla fullproppad med homokärlek (glädje). Hade lika gärna kunnat lägga upp låten "Under pressure" som är supergullig!

Se bara på den här underbara spelningen på Wembley från 1986, hahahihihuhuhoho asbra!





(låten är ett förlåt för kent-klippet jag la upp innan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0