sista dansen?

Ligger hemma i soffan och har precis fått i mig lite skön mat. Känns helt underbart med lov nu, känns rätt välförtjänt, väntar bara på en halvskön vila från hockeyn också ...så jävla trött just nu.
 
Fick se Mats Sundin för första gången live igår när han tränade med Sollentunas division 2-lag.
Jävligt mäktigt även om han körde runt på 20% kändes det som. Nästan (NÄSTAN) så att man fick ståfräs.
Min första idol, min största idol.
Känns lite tråkigt att han valde Vancouver, hade velat se han i Rangers tillsammans med Näslund bland andra.

Lottningen klar för CL också, rätt häftigt. Manchester United ställs emot Inter i första delen. Ska bli kul att se hur Zlatan klarar sig.
Arsenal fick Roma, visst tror vi att Roma går och skräller?
Liverpool då, Real Madrid. heeeeeeeeeeeejdå Liverpool! Nejmen seriöst, jag tror på Liverpool.


Störst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0