Stockholm i den Vita snön (16 år senare)

Jag tror ju knappt mina ögon! Snön faller i huvudstaden!

Vad var det nu igen, oddsen på att vi skulle ha snö på julafton var 100 gånger pengarna, tänk om man  hade satt en hunka?
Men vad är pengar...rätt mycket för oss nu i juletid, fan vad det handlas. Orka klaga nu förresten, tänkte dra en massa skit om dem som inte har det lika bra som jag, som har ett hem, en familj, en bra familj.

Man hinner ju knappt reagera innan det är jul igen, och lika snabbt är den över.
Man börjar nästan märka nu att julen är inte densamma som för ett par år sedan. Men vafan, släpp deep shit!

Hur najs är det inte att få sätta sig vid ett dukat bord igen,och bara vräka i sig alla gottigheter i världen?! Fyfan vad najs, känner att jag är jävligt taggad för julmust ikväll, mycket julmust Mmmmmmmm...
Kusinerna är på plats också, Ronja&Dennis, varje jul, det är kul! Speciellt den lilla Dennis, fan vad det är kul att spöa honom! Det hör till.

Måste packa med mig Playstation också, vet att en viss person ska få GH World Tour, och jag vet att han inte läser här, så det vågar jag skriva. Fan vad najs, Mmmm, Kent, Kent på Guitar Hero. Det måste ju vara döfräckt. Trummor och grejs, ballt.

Själv har jag inga förväntningar, förutom Kent-boxen, Mmmmmmmm.
Jaja, vi får väl se hur det blir.

Feliz Navidad guapos


Du tror väl att min ensamhet är värst
Men det är när ni väl ser mig som jag verkligen blir rädd
Förklara snälla så att jag förstår
Varför ni är tysta när jag kommer och skrattar när jag går
Säg varför det måste vara jag
Som har ryggen upp mot väggen
Bara hud mot hårda ord
Den som får rivas,klösas,bitas för mitt liv mot alla andra
Finns ingen belöning och jag kräver ingenting
Bara att aldrig nånsing tvingas hålla käften

Kommentarer
Postat av: carro gunnarsson

KENT BOXEN!! :D <3

2008-12-25 @ 17:09:12
Postat av: Kerstin

Tänk på att gammelmoster läser här!;) Du skriver jättebra! Det är så roligt att läsa. Kram Kerstin

2008-12-29 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0