bajjjj

sitter på bussen hem nu, precis käkat mig fet på Mc'Donalds, toaletten är ju trots allt inte så långt bort för en bajjastund.
saknar min älskling så jävla mycket och vill bara hem till henne, men hon är sjuk så jag kan inte, blir lite bajjig av det också.
typ tre timmar kvar i buss nu, bara det får en bajjig.
The Hills går på tv, det är rätt bra och det får mig att inte gå till bajburken.
min fot ligger emot fönstret och är ganska kall, det kanske ändå vore bra att gå till bajjen.
låten tog slut i mina lurar, lika bra å passa på att gå till bajjan.

inte så jävla bajjig nu längre, känns rätt bra, skulle vara lite skönt om man hade lite choklad, men vem fan orkar stanna nu egentligen.

tack så länge.

Jocke applåderar för vinsten mot timrå idag...

Kommentarer
Postat av: T

du och ditt bajs....

2008-11-30 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0