"han tare i munnen"

ja då var man tillbaka i skolan ..

känns som en turdag idag, letade lite smått efter en data att glutta lite på, och så helt plötsligt så dök det upp en dator OCH en low-rider, skönt flyt,verkligen ...

Bredvid mig står det typ cirka ungefär 7 grabbar och kollar mycket noggrant på en skärm,  ord och meningar som "fan vad det sprutar", "åh helvete, han lär ju få allt i halsen" och "HAHAHAHAH JÄVLAR". Lät ju lite småsjukt, haschkinesen som sitter till höger om mig mötte min blick, och vi föll ut i skratt båda två, mysigttttt.

skitsamma, ska dela med mig av ett underbart klipp så småningom, håll er vakna!


Här kommer det, se och njut, (Efter 30 sekunder)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ryser! helt underbart rirr :) <3

2008-11-18 @ 22:38:30
Postat av: Anonym

/Jebbooo

2008-11-18 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0