löser sig

älgen har precccccccccis gått hem, och den här dagen suger.
älgen har varit lite roligare idag, känns som att han tjärlek på gång, eller?

jag vet fortfarande inte varför jag sitter här och kladdar, har inget vettigt att skriva idag, jävla deppdag..

hemma i lägenheten har jag förresten börjat skriva dagbok, bajsbloggen kallas den, en version på internet kanske kommer? jag menar, finns det nåt tillfälle som man verkligen sitter och tänker så är det väl när man är på toa, hela skallen bara fylls av tankar och känslor!
GL sitter mitt emot mig och lyssnar på musik, han ser skön&trött ut idag, han behöver gammal kärlek han.
han verkar ändå rätt så glad idag... oj, tennis-emma skuttar förbi och sjunger "here i go again...". hon kollar snett på tjejen i IDRE2008-tröja, hoppas det löser sig ...

Kuss&Pjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0