slit&släp

vilken dag, hade svårt att somna igår kväll så jag var inte allt för tidig upp ur sängen, fast det kändes ändå rätt bra att vakna upp igen! det var ett jävla drag i plugger idag, folk var som galna till höger och vänster, det var krig om datorerna och det verkade mest som om det var mitt i jul-rushen den 23e december.

älgen hade det lite tufft idag, han satt länge framför datan och bara skrev och skrev, luvan dragen över huvudet och det fanns bara han och "meningen med livet" istället för att sitta med datorn bredvid älgen och på nåt sätt försöka koncentera sig i allvaret om livet&döden så tog jag och galne lagerberg våra paraplyer och gick till turken för att köpa oss lite gott, och det var det ..

när klockan blev elva så var det dags för redovisningar, jag och lagerberg satte oss längst bak i lokalen för att vänta på att det skulle gå igång så kommer ingen mindre än mannen med luvan in i salen och vräker ur sig: HELVETE,MIN TEXT SUGER GETPUNG! det var i alla fall min dags humörshöjare, keep on workin' elk!

ja nu ligger jag hemma hos pappa, ska alldeles strax ta mig över till min lilla mormor för att fylla magen på panncakes, mumsii!!!



kuss&pjam skumbanan =)

Kommentarer
Postat av: Älgen

tjennaaaaaa rille, fan vad jag löööövar dig mannen!

fan läste detta inlägg och du gjorde min kväll hel grym:)

ska bli kul att mysa med dig i skolan imorgon

löööööööve man!<3

2008-10-16 @ 23:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0