tisdagar är naajjjjs

vilken dag det är idag, allt känns så skumt och instängt. Det är ju trotts allt dagen efter överfallet på felix ..

 känner mig rätt stolt över mig själv med tanke på hur jag tacklade det som hände, tränade på rätt så bra på eftermiddagen, rätt så bra!

Kommer väl hem vid åtta-tiden, lagar till lite makaroner och köttbullar, det godaste jag käkat kändes det som, överfallet verkar ha tagit hål på mitt smaksinne också.

somnade före halv tio och känner mig för en gångs skull lite halvt fräsch i kropp och knopp!


Hästen klagade på att jag har för lite bilder, lägger in den här sorgliga
bilden ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

najz azz

2008-10-15 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0