TJenaaaaaaaaa Rilleeeeee!

Tjena mitt namn är älgen, jag går då i samma klass som rille (tjenaaaaaaaa rilleeeeee).  Jag kan börja med att berätta lite om mig själv. Jag är en grabb på 16 jordsnurr som hatar det mesta här i livet.
Pallar inte mer om mig själv nu, det skulle bli jääävligt tråkigt att läsa. Ju mer jag skriver så märker jag att bloggandet Inte är min grej. Jag tänkte bara berätta om en ganska rolig sak som hände idag!
Det hela började med att Felix aka Bigboy skulle spela Sebastian ett litet spratt, han sket i handen och släppte lös den ljuvliga doften rakt i ansiktet på sebastian (HA HA). Men Sebastian måste haft en dålig dag, inte för jag vet varför direkt..men iafl så spårade han ur totalt och mördade felix med både nävar och tillhugg. Det var som att bevittna en bodybuilder bli misshandlad av en midget, ganska kul var det iafl. Men stackars felix, hoppas axeln blir bra snart. Love you



Aja det här suger, sorry Rille men pallar inte skriva mer!

Over and out / Älgen

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahahha

2008-10-23 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0