welcome back kungen, du är stark.

Vaknade upp av att alarmet ringde klockan 07.00, men jag snozar den ...
Vaknar ännu en gång av alarmet som ringer 07.09, hinner tänka för mig själv hur det kommer vara när jag dör, men jag snozar igen.
Vaknar upp för sista gången av alarmet 07.18 och inser att det är en viktig dag idag, så jag tvingar mig själv att gå upp för att göra mig lite god frukost.
Meningen var att jag skulle ta 08.17 tåget i morse, så vid halv åtta så går jag ut för att gå till mamma och hämta en massa saker, men det slutar med att jag går mot pendeltåget (inte medvetet) och tar tåget som går en hel halv timma innan jag egentligen skulle! så denna historia är bakgrunden till mitt äckliga skägg som klär mitt grova ansikte idag...

sitter i skolan nu och har inget kvar att göra, är klar med min uppsats om "Meningen med livet", vill gå till hovet och träna snart, känner verkligen för det idag! skönt med fredag, vill träffa min lilla prinsessa nu också.

kuss&pjam jättebanan =)


jag visste att du skulle
komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0