bara en massa kackel

Tja alla godingar!

Jag är svintrött, och orkar inte skriva allt som jag vill just nu, och en massa bilder har jag som jag vill visa er också.
Som ni kanske ser så är Detluktar helt annorlunda, jag hoppas att det inte förvirrar, för jag tänkte bara vårstäda lite, så det blev lite fräschare. Klart är det inte, så saker och ting kommer att komma med tiden.

Har fått påskmat och påskägg så att det är fullt hela vägen upp till halsen känns det som.
Påsklovet börjar lida mot sitt slut, det känns förjävligt... för det är verkligen pisstråkigt med skola, om man tänker efter.
Men grymt väder har det varit. Idag var det nästan 20 grader här i Viva la Bro.

Nej nu känns det vettigt att gå å sova så att man kommer upp tidigt imorgon.
Lillebror har cup på Stora mossen i Bromma, och bröderna Ekorre sitter på läktarn med brassestolar och brillor. Jag vill verkligen joina och bli en i gänget.

Självaste Lord Ekorre hörde av sig till mig för några dagar sedan.
Tydligen så hade Kung Gugge Ekorre blivit helt craaaaazy och vevat upp fönsterrutan på bilen så att
Lord Ekorres fingrar klämdes fast. Men jag hoppas att det inte är någon fara, vi vill ha mer av er!
Ni är så söta, Ekorrarna.

Glad påsk, och tack jesus!
Men varför gav du oss så lite lov?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0