dagen som försvann

hej era jävlar.
igår trodde jag att jag hade min sämsta dag, men idag så blev det fan värre.

men i alla fall, jag satt och gjorde klart arbete igår, klockan blev jättesent och jag sov inte många timmar innan det var
dags att bege sig till plugget.
jag vaknade och satte på datorn, kollade igenom mitt arbete och skickade det till datorn i skolan så att jag skulle
kunna skriva ut det.
när jag kom till skolan och skulle öppna med e-mail så fanns det fan inget jävla arbete där, så det sket ihop sig rejält.
men otaggad som jag var så kunde jag inte bli så mycket argare, så jag blev nästan glad fast jag egentligen inte var det.
jag tog min bok "kent - texter om sveriges bästa rockband" och satte mig i typ skolan skönaste soffa, och där satt jag från halv nio till halv tolv och drömde mig in i hjältarnas värld, vilka jävla konungar.
det positiva var i alla fall att jag snackade med min sköna lärare jörgen, och det var absolut inga problem att jag kunde redovisa nästa vecka, för det var jättemånga som inte hade hunnit bli klara.

nu gör vi ett hopp ner här för att byta ämne, najs va?

så när jag kom hem vid tre efter en icke så bra skoldag så tänkte jag att jag skulle vila en stund. men den stunden blev snart några timmar.
"håkan hemlin" ringde mig vid halv tio, och då hade jag sovit sen ca fyratiden, blir knappast stolt över mig själv.
så min sköna dag som jag skulle ha försvann i ett naffs. första dagen för i år på rangen med min nya driver försvann helt.
det här får bli "dagen som försvann", låter som en riktig kentklassiker. längtar tills album8 kommer, fyfaaaaaan...

jag tycker ni ska observera att det inte finns en endaste stor bokstak i den här texten, grinig eller vad?


jag tror att det här kan vara den skönaste bilden just nu.
- ser ni hur jonte krämar?

Kommentarer
Postat av: jOCKE

"håkan hemlin" me like :)





gryyyym jävla blogg<3333

Norpish är hemma igen <333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2009-04-22 @ 23:34:22
Postat av: johnte

kung jag är

2009-04-23 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0