Gamla datan

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Bestämde mig för att gå in en stund från den otroliga hettan här i Viva la Bro. Har tagit en massa bilder idag också, ni ska få några bilder av Bros mörka och ljusa sidor.

Just nu sitter jag vid min gamla data, och det är sååååå jävla kul!
Jag har hittat så mycket galna saker, bilder och filmer.
Det är såklart ett antal år sen, tror jag...så att ni förstår, det kan vara ganska viktigt när man ser på vissa filmer osv. Det är ju inte av den mognaste klassens filmer!
Det förekommer även otroligt mycket interna skämt, så se oss inte som ett par stora idioter!

Det här är en snutt från Broskolan. Det är främst snetasken (röd keps)
som står i centrum den här gången. Alla andra är också
gamla 9.1:are, en klass i världsklass helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: nicole

Nämen det luktar en fräschare design rirren, kanske man till och med ska börja följa din blogg då :) ha det gööttttttt

2009-04-12 @ 18:51:35
URL: http://galetgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0