Skolan, känner mig äldre och mer erfaren

Sitter i skolan och jobbar lite med mitt musikarbete, så jag bestämde mig för att ge lite tid åt bloggen ...

Jag har läst så otroligt mycket om kent idag, så jag har tömt hjärnan på allt annat vettigt jag hade tänkt att berätta, men men.
Jävlar vad man känner sig äldre idag, 17 år, den känslan kanske varar dagen ut om man har tur! 
17 låter lite tungt faktiskt, riktigt tungt...lite farligt nästan, grrrrr!
Fattar inte riktigt,bara en massa babbel just nu!

Satt på mattelektionen imorse, satt och dagdrömde som vanligt med blicken långt ut i fönstret där jag
såg en ekorre hoppa omkrig i några stora tallar utanför skolan, jag fylldes med lycka!
En ekorre i Solna liksom, det kunde jag sällan tro. Det påminde mig verkligen om tiderna på Härneviskolan då det alltid hoppade omkring en massa ekorrar på skolgården, vi hade även stora vita gäss som gick runt på en lång rad, riktigt mysigt var det på den tiden...

Gick förbi lillsture och skymtade hans religionsarbete, om homosexualitet! Jag måste säga att jag blev
mäkta imponerad när jag fick se hans "repotage", man skulle kunna tro att det var direkt taget från Aftonbladet!
Det är ju en Hank Moody-kopia vi snackar om, visst fan har han allt?
Tjejer, han är singel ett litet tag till....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis i efterskott! Visste att det var något jag glömt igår! :D

2009-04-21 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0