Snart 17 år, snart 18, snart 19, snart 20 osv osv osv....

Börjar det här inlägget som jag såg en annan känd bloggare gjorde:

Heeeeej mina gullungar, mår ni bra?

Känner ni igen det? grymt ...

Ligger i sängen och äter glass, det är den 20:e April om nån timma.
Det sjukaste är att det inte känns som att jag fyller år imorgon, jag vet inte alls vad det är.
Kanske är det för att Therese inte är hemma, och inte uppvaktar mig som hon brukar, det känns lite tomt.
Men man minns ju hur det var...man kunde knappt sova på kvällen innan, man låg och tänkte på om man skulle få sitt Gameboy Color, Skateboard eller en actionman med inbyggdkamera...
Man skulle skicka inbjudningskort till alla polarna så att dem kunde komma över på lite saft&bulla, ett långtlångt bord med kusiner å polers, det var grejer det.

Fan, 17 barre...känns som att det var igår jag tog mitt moppekort,tiden går sjukt fort.
Har ett år kvar nu tills man blir lite äldre och lite mer frihet, rätt sjukt ju.

Ska i alla fall sova nu, vi kanske ses imorgon mina vänner?
 


Jag och kusin redo för utgång


MickeyMouse-cykeln var en riktig brudmagnet, 1995

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0