hoj!

Det har varit en fartfylld dag mina vänner! Och nu ligger jag tillsist här i min säng, och har ont lite här och var!

Vaknade precis som alla andra dagar hyffsat tidigt, så jag steg upp och käkade gröt precis som vilken morgon som helst. Sen så var det bara att vänta på att prinsessan Wahlberg skulle vakna, och det vet man ju, det brukar ta en jäkla tid.
Så jag fixade å donade här hemma, lämnade in ett tipp på tre matcher;
-Southampton-Crystal Palace
 -Piteå Dam-AIK Dam
 -Kalmar-AIK
.
Ja jag är gnagare in i själen, men jag tippade faktiskt på kalmar den här gången. Kalmar hemma, vem tror egentligen att AIK ska gå och vinna med 0-1? Det var lite surt, men det är ju samtidigt så underbart skönt att  dem har full pott än så länge!
Forza gnaget!
Men de två andra matcherna satte jag i alla fall, så det blev en liten slant!

Sen så när monstret hade vaknat till liv så drog jag ut till Håban Hills. Vräkte i mig lite spagetti och köttfärssås, gott!
Efter det slängde jag på mig crosskläderna. Fick åka med en riktig guldtröja. Nämnligen Kalle Karlssons SM-guldströja, riktigt stort! Tyvärr så kunde jag inte riktigt nå upp till Kalles skills på banan idag, och det kommer jag aldrig göra....



Det var första gången jag fick köra ett sånt jävla kraftpaket.

En Honda CRF450X var det om jag inte minns fel, endurohoj. Läskigt jävla drag alltså! Sällan har jag varit så jävla spänd som jag var. Fick ta en stretchpaus efter att par varv, högerarmen var stenhård! Gick knappt att öppna handen, brutal kramp! Jag hann dessutom dra omkull med den hojen efter ett par varv. Fick ett svidande skrapsår på vänstra sidan av magen. Gubbarna tyckte det var bra att "Lill-salming" fick smaka på riktig smärta!


Tog en liten paus med bullar och vatten. Ställde mig och fotade också. Jag som sa igår att jag inte skulle fota på ett tag? Nej men det var så jäkla kul! Blev mäkta imponerad av gubbarna som bara drog på, och flög flera meter upp i luften! 
Imponerande som fan!
Sen fick jag åka en annan hoj, en Kawasaki 250. Den var inte lika läskigt stark som 450, och den kändes mycket lättare att hantera. Lyckades dra omkull med den också, men inte alls lika kraftfullt som första gången.

Kompisar förlåt, men jag orkar inte skriva så mycket mer nu!
Dags för skola imorgon då, så man mår ju inte så himla bra av det ...
Lägger upp några bilder från idag gullungar!
Seeya never wanna be ya,coolers.


Påväg med honda 450


Pierrtan hoppar högt, och långt!


Jag - myscross med kawan

   


Kommentarer
Postat av: T

du är söt när du äter upp våran mat och kör sönder våra croshar ;)

2009-04-14 @ 19:29:50
Postat av: Anonym

hej

2009-04-14 @ 22:18:30
Postat av: zandra

vilken jävla blogg ;D

2009-04-19 @ 00:02:44
URL: http://zandrawickstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0