inteenendastestorbokstavidagheller

hejallihopahoppasnimårbra.

ligger hemma och är jättetrött.
har fått vara på is idag, jag vet inte direkt varför men det var nån filmning som förbundet hade.
det var iofs najs, vi körde med visir, det var ju som gjort för att nån skulle få sin första ansiktsskada!
man kände ju hela tiden i närkampssituationerna hur klubberna bara ven i luften, rätt läskigt!
men det dröjde faktiskt ett tag innan första ansiktsskadan kom.
det var ca 10 minuter kvar när lord ekollon fick klubban rakt upp i käften av kudroc.

"det var precis det här jag ville ha" sa en nöjd lord efter att å fått sin läpp spräckt.

"vill ni få lite sköna botoxläppar billigt och enkelt, gå till doktor kudroc"
vräkte han dessutom ur sig efter ett tag av spottande.

sen så far jag hemmåt och det är en kowjgkejglkejglkjalkgjlke tråkig historia!

Samling med det nya laget senare på kvällen, det var kul att se alla dessa gamla ansikten igen!
Eric Norin, den gamla räven ... ditt lilla svin... din sköna jävel ....
ikväll har du en tveksam plats på bloggen igen efter ett tags frånvarande.
men din otroliga gnällighet måste bara nämnas, men det var ändå kul å se dig igen din lilla thai.
förresten, var det i finland du var på solsemester?

sen så fick jag veta att henke nilsson faktiskt är med i sveriges värsta bilförare, kul!
ska lägga in ett klipp sen när jag hittar.

nu orkar jag inte med er längre, sleeeeeeeeeep weeeeeeell.



jag och älskling, skoldans 2007

Kommentarer
Postat av: hockeybruden

varsågod sickan :D

2009-04-28 @ 22:19:56
URL: http://jenniferblomqvistcarlsson.blogg.se/
Postat av: Norpish

Sköön du e ! :) kul å se dig mr. solarium :D

2009-04-28 @ 22:55:52
URL: http://www.thisis50.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0