hey hey hey tjo tjo tjo, förlåt som fan

ja jag har varit helt värdelös med allt som heter uppdatering på senaste tid, vet inte riktigt varför, men nu tar jag mig i alla fall lite tid för att försöka få fram nåt vettigt sagt.

Therese är i Egypten, jag tycker det är skittråkigt. Förstår inte varför jag inte följde med, jag saknar henne hela tiden.
Hoppas dagarna fortsätter att gå fort...

Har såftat en del med stigge stazmeister, snacka om go göteborgare, gillar det verkligen!
Heine har varit med en del också, och hans sjuke tvillingsjäl jernberg. Jag har lärt mig en hel del faktiskt,  jävligt kul.

Just nu mår jag jävligt bra, jag kom nämnligen på att jag börjar typ ett imorgon, verkligen underbart. Orkar inte gå upp typ sex varje dag, verkligen inte min grej ...

Texten ser jävligt snygg ut just nu, några få rader med snygga mellanrum, jag gillar det.
Jag tror nog att jag fortsätter!

Imorgon är det den 20:e April, Adolf Hitler skulle ha fyllt 120 år, det är bra länge asså. Björn Skiffs fyller också år, men inte lika mycket.
Själv fyller jag 17 år imorgon.

Jag har inte så himla mycket för mig just nu, jag pillar sönder mina skorpor jag har på armen, det är skönt.
Ska köpa lite dammsugare sen, så att jag kan fokusera på plugget.

Vädret lockar hemskt mycket där ute, funderar på att ta ner fotbollspjucken från hyllan och lägga några firsparkar på ip.
Det var bra längesen, saknar fotbollen!

Dags för mig att äta en bit mat, gör det du med... Och så säger vi grattis till Kate Hudson, som blir 30 barre idag, ruggit.

Positivt just nu:
Varje dag tar oss en dag närmre det som komma skall.



Jag gillar låten, det gör ni också...

Kommentarer
Postat av: jOCKE

gott med lite fräscht kött i bloggen:)

king rirren!

btw... träffade kingfarsan idag i MB hallen, skall citera några sköna meningar han leverera!

"här kan vi ju inte stå och runka, kom så går vi ut"



lite med tragiskt är väl "smeknamnet" Lord Ekorre, som jag verkligen inte tycker om, blivit utvecklat till Lord Ekollon, av den otroligt mogne Pappa"håkan hemlin" Söderman.

2009-04-19 @ 18:34:51
Postat av: ab

du skriver så jävla bra... skulle lätt kunna bli skribent.

2009-04-19 @ 22:41:01
Postat av: Emma

Öh , besviken på dig ... har ju länkat till dig på min blogg ;)

2009-04-19 @ 22:53:06
URL: http://sjostedtemma.blogg.se/
Postat av: Farsan

Jocke; Känner inte igen dom kommentarerna... skulle nog aldrig kunna säga så.. ;-)

2009-04-20 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0