Tillbaka till ett vanligt liv

Ja sådär ja, nu har det gått ett tag sen jag skrev, och det har hänt lika mycket, om inte mer,som alltid!

Ja, vi vann ju SM-Guld tillslut, där vi fick möta Skellefteå i finalen.
Den första matchen har jag såklart berättat om, 3000 pers i arenan. Tyvärr så tar inte Ritorp in lika mycket folk.
Så på söndagens match på Ritorp så var "Torpet" smockfullt, över 500 fick man i alla fall in i ladan. Kul!

Det blev ju såklart ett jävla drag efter , det är ju inte varje dag man får vara med om att vinna SM.
Kul även att Kristin Kaspersen kom ner och sprutade lite skumpa, en riktig gnagare!
Coacherna + Rikard Franzén åker såklart in i duschen, och det gjorde tillslut alla killar också, kanske den skönaste duschen på länge.
Just nu känns det som att den här texten är ointressant för de flesta här,men jag tror att jag fortsätter!
Alla grabbar åkte hem efter någon timma för att fixa till sig inför kvällen, raka bort slutspelsskägget var nog det viktigaste!
Vi höll i alla fall till på "Kampfen" resten av kvällen, och det blev väldigt sent.
Kul att gamla AIK-legender tittade förbi som Anders Gozzi, Fredrik Blomqvist, Jonathan Fagerlund och Tim Aronsson med sin flickvän Mikaela Lundberg. Vi hade även en mycket välkänd bartender den kvällen, nämnligen Janmark Sr.
Kvällens stjärna var nog utan tvekan Arvid Skogh.
Han höll verkligen show hela kvällen,vilken chéf!
Det blev i alla fall ett dygn man sent kommer glömma, grabbarna. Vilket jävla gäng ni är! Hjältarna! Kärlek!

Dagen efter så var det såklart skolledigt, vi behövde vila ut.
Vi samlades igen på hovet kvällen efter där vi blev hyllade innan AIK-Rögle.
Ruskigt skönt att höra hela hovet sjunga "SM-guld SM-guld SM-guld",stort!
Kvällen blev fullbordad när AIK slog Rögle BK (Bandyklubb) med 3-1, fan vad skönt det var!

Jag har hunnit komma tillbaka till skollivet nu igen då, ändå hyffsat skönt. Har jobbat på bra dem här dagarna, lika bra å slita lite nu när vi får påsklov efter den här veckan, så grymt skönt! Men jag har planerat att plugga lite på lovet också, har lite arbeten och så som man kan göra klart ganska lätt.
Fick även ett härligt bemötandeJärnvägspizzerian här in town, de var mycket stolta eftersom att de är super-AIKare.
De bjöd på en stor coke, och bad om ett fotografi på mig, självklart i AIK-dressen med med medaljen runt halsen.
Väldigt kul, det ska vi fixa till kompisarna!

Har tyvärr inget Aprilskämt att lura er med idag. Men jag kan däremot säga att Juggis Trkuljis fångades på bild tillsammans med en äldre kvinna i Solna idag. Jag kan tyvärr inte säga om det finns några affärer mellan Juggis och den äldre kvinnan. Återkommer när jag fått vidare information!


Juggis tillsammans med den okända kvinnan


Orgasm


Världens bästa gäng tar en guld-dusch


Ännu mer dusch...


...och ännu mer dusch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla är ju vinerklädda.. :(

2009-04-22 @ 09:52:00
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0