Påskislovis slutis

Jag kom på att jag har varit förjäkla duktig med sovrutiner den här veckan.
Inte senare än klockan tolv har jag somnat varje kväll. Det är jäkligt bra! Kommer upp i tid så att man hinner göra saker på dagen. Men det beror väl på att jag varit sjuk för det mesta det här lovet...

Men i alla fall, sista lovdagen imorgon då.
Har planerat in att jag ska plugga typ hela dagen imorgon. Hade hört att det skulle bli dålgit väder, men det ska det tydligen inte bli nu, det är fett med bajs.

Ska faktiskt åka cross [kråssh] imorgon! Så det där med plugga kan vi stryka!
plugga=plugga
såja!
Ja imorgon ska jag få åka kråssh med dem stora killarna. Med en SM-mästare om jag inte har fel nu?
Jag är också SM-mästare!
Men det ska i alla fall bli skitakul, ska försöka hålla alla delar på plats!

Jag har tagit så galet mycket bilder i helgen!
Området runt Bro Hof är inte alls för olikt Saharaöknen när man ser på bilderna. Mycket sand,torkad jord och träd utan löv. Jag vet! Madagaskar 2, platsen där alla djur fanns, precis så ser det ut! Det är rätt häftigt.
Jag har tagit så mycket bilder att jag har tröttnat lite på det nu, så det blir nog en liten paus nu framöver...Längtar tills stora banan på BBGK öppnar, då kan man ta med kameran och ta några sköna bilder.
Lew skulle nog inte ha nåt emot att bli fotad. Hans mjuka,långa, kraftfulla sving!

Till sist:
Jag har tänkt på det här med alla smeknamn jag använder. Är det verkligen så bra?
Det känns ju inte riktigt som att alla har en aning om vilka personerna är.
Kanske ska börja med att skriva riktiga namnen?


Stadium, Norrköping, summer 2007


Sofielunds GK, summer 2007


Kommentarer
Postat av: Sigvard

du är ganska sexig..

2009-04-13 @ 12:58:19
Postat av: bettan

du va en riktig blixt på banan idag, några skrapsår gör väl inget..du såg bra ut säg till nästa gång du ska dit ;)

2009-04-13 @ 17:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0