Dags för kent, Album8

Kom precis in, har varit ute med doggen, så jag sitter och äter prinsesstårta som blev kvar från igår, synd för er som inte får smaka, mmmmmmmmmmmm....
När jag gick där i skogen så fick jag ett sms av kent.nu, där det stod:

"Kent har precis kommit hem från Berlin.
Där har det påbörjat inspelningarna av
sitt åttonde album. Jocke skriver mer
om detta i forumet."

Hur jävla najs är inte det här? Jag fick faktiskt rysningar direkt när jag såg det, faktiskt. Det är så jävla bra!
Jag gick såklart in på forumet för att läsa vad Mr. hade skrivit, och inte fan gör han nån besviken.
Samma gamla självsäkra Joakim som alltid när han skriver om ett kommande album, så underbart.

Just hemkomna från Berlin...

Session nr 1.

Vi har påbörjat inspelningarna av det som kommer att bli vårt åttonde album.
Under två extremt fokuserade veckor har ett stort antal sånger spelats in.
Låtarna är skrivna under hela förra året och fram till i början av April.
Det är självklart det bästa vi gjort.

Ännu vet vi inte exakt när det kan komma att släppas.
Om några dagar återupptar vi inspelningarna i Bunkern.

Vårt musikaliska år har börjat helt fantastiskt.
Ödmjuka hälsningar från Världens just nu Bästa Band.


Som vanligt får man jättehöga förhoppningar, men man vågar ändå inte hoppas något så att man inte blir besviken.
Jag har verkligen inte en aning om hur de ska låta nu, grymt spännande.
Hoppas verkligen på en ny "Du & jag döden"-platta, hoppaaaaaaaaaaaaas!

Måste bara rekomendera två stycken riktiga kentflickor (inte så mycket kent) här i blockvärlden, ni måste bara titta till dem!
http://carolineblixt.blogg.se
http://sjostedtemma.blogg.se








Kommentarer
Postat av: Caroline

Det här gillar vi!

2009-04-22 @ 17:38:30
URL: http://carolineblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0