Älskling är hemma! + Bra söndag med bra folk på BBGK

Söndagsmänniskor, ni verkar otroligt sega idag!
Det är jag med, kom precis hem från några timmar på golfbanan med lew som tog sin bil utanför tullarna, kul!
Vi nötte på rätt bra idag, känns som att det kan bli ett bra år.
Lew verkar ha löst konflikten med sin driver också, den gick ruskigt bra idag, fjolåret var inte alls en höjdare för honom. Han stod och drägglade över den nya Titleist D2:an på shoppen innan, men efter idag så har han svårt att se en ny ersättare.
Vi började i alla fall med att slå ett par hundra bollar var på rangen. Bollmaskinen var på riktigt dåligt humör idag, han slukade tre stycken poletter utan att få en enda boll! Snål som fasen, men som tur var blev vi riktigt tajta med de tre killarna som samlade upp bollarna idag, så vi fick ett par gratishinkar.

Kul att emmson dök upp också, vi stela hockeykillar fick verkligen se hur en mjuk och säker sving ser ut.
Hon körde Ipod i öronen när hon tränade, kanske är det en väg in i ruta 4? Jag tror i alla fall det, musik är klockrent i alla lägen.
Men efter ett bra tag nötande så drog vi ut på en nia. Ruskigt brrrrrrrrrrrrra väder, solen stekte på rejält.
Fick lite spons med ett paket sturebollar, det var den jag kunde lita på idag. Schenkerbollen ville inte riktigt hålla sig kvar, så den försvann tillslut. Lew drog en i vattnet, emmson också om jag inte minns fel? Annars var alla tre riktigt med på tracken, fast riktigt trötta.
Svårt å utse en riktigt vinnare så här direkt efteråt, men jag tycker både emmson och lew gjorde ett bra jobb, båda fick slita på, speciellt emmson som fick några svettiga utmaningar, och lew som gjorde sin första runda gjorde det fin fint!
Man kan alltså sammanfatta det hela med:
Bra sällskap,grym golf och kanonväder, fin söndag!

Annars då? Livet känns riktigt bra igen.
Min älskling kom hem i fredags och var riktigt brun och fin, i halva ansiktet. Nej men så illa var det faktiskt inte, men har man cyklop på sig för länge så får man faktiskt google-bränna, sjukt snyggt!
Så jag har varit hos Therese hela helgen, det var jääääättemysigt att hon var tillbaka igen! Skönt att det var hon som kom hem istället för ett gäng kameler som utbyte, araberna där nere vill ju verkligen byta kameler mot människor, sjukt ju!
Men nu är hon i alla fall hemma igen, hos meeeeeeeeeeeeeeeeej! Vi har också spelat golf, hon är jätteduktig!  Vi stod och slog ut en massa bollar över åkern hos henne, svinkul!

Vad mycket det blev nu, förstår inte hur jag lyckas! nu måste jag i alla fall sticka å plugga, heeeeeeejrååååååååååååråå


Ric&Lew



Lätt dagens låt, läääääätt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låten är grym! ha en trevlig kväll

2009-04-30 @ 12:37:21
URL: http://carolineblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0