Påsklov, inte helt lugnt

tja alla coolers poolers!
Det är mycket som har hänt här i dagarna, så jag har haft svårt att uppdatera den här jävla bloggen.

Men i alla fall, nu är jag vid liv! Och det är påsklov, och jag är typ sjuk, eller för det mesta sjuk på det här påsklovet 2009, väldigt trist när dem bjussar på lite skönt väder. Jag har ju inte direkt kunnat sitta still.
Ja, för det är fan så. Jag har suttit still alldeles för länge nu. Efter Söndagen den 29:e Mars när vi tog guld så har jag knappt rört mig! 
Var faktiskt tillbaka ner på Ritorp idag för första gången, där mina grejer hängde kvar i fyran, ett äkta guldrum!
Brorsan tränade idag, så jag var med honom och Wernblom på is, det var skönt att få skjuta några puckar. Klubborna kändes lite väl stela. Kul att Lehmann dök upp på isen med en röd CCCP-tröja! Han hade även två polare med sig, där den ena såg väldigt intressant ut! Är det de här man kallar Silly Season? Ja vi får väl se!
Det var i alla fall jävligt najs att vara tillbaka på is. Det blir så jävla tomt när det helt plötsligt bara tar slut med alla träningar och matcher.

Har slagit mina första golfslag för säsongen också! Det blev nio hål på BBGKs lilla bana, som var riktigt lerig på vissa ställen, men det var inga större problem. Speciellt inte för farsan, eftersom att han är en sån jävla brunkergolfare!
Han trivdes bra i leran den lilla grisen.
Men det blev i alla fall en okej runda, hade ett flertal par trots att det var första slagen sen i oktober.
Det kanske är mitt golf-år iår igen? Farsan fick ju ruggi storhets när han gjorde en birdie på första hålet. "Familje1:an" har han kallat sig själv för nu i 2 dygn. Alla vet ju hur det brukar sluta ....

Har fått 2009 års ccm-katalog nu också, det ser ruskigt bra ut inför hösten.


Nu måste jag tyvärr avbryta skrivandet, har en psykopat här hemma som vill vara anonym på Detluktar, som hotade med bryta av mina gitarrer om det inte är städat före klockan nio ikväll.
Bäst å göra det så blir väl rövhålan här hemma nöjd.

Jag uppdaterar sen igen med lite sköna bilder och låter eftersom att jag har varit så kass mot er mina gullefjuttisar!


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0