Mina vänner, (inte ric som skriver)

tjena alla coolers poolers, vill bara presentera mina nya vänner:

Nicklas: Skön crossåkare, han vet vem kalle karlsson är,alla crossåkares förebilder!

http://www.racelife.se/videos.aspx?f=e02f99b0-bd3e-4d9b-a484-9aa768920e49 : En intervju med guld-kalle, kul å se!

http://www.racelife.se/videos.aspx?f=8582df8d-5861-4c37-bede-5d64bf6faaf6
: Ett öhlinstest som kalle gör, även min konkurent pettan är med.

 Sen har vi även Nicklas flickvän Charlotte med, en crossgalen fruga! Fast enligt henne sjäv så hatar hon cross.

Seeeeeen så har vi mina bästaste barndomsvänner: Emil och Linus Hildeby, det var gulligt av dem att bjuda hem mig så här på valborgsmässoafton!


Charlotte  - Crossfrugan



Emil den söte - i love u porrkungen/drottningen


Här har vi kung crosh-Nicklas! - Han gillar kalle k


Lundqvist Jr. - The kung, den bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0