Back in town

Jajamensan, hemma igen efter en helg med massa hockey nere i Ljungby.

Ljungby, mysigt ställe?
Helt okej, vi vann i alla fall cupen, när vårt mål egentligen var att ha kul och få ihop vårt supergäng.

Hade som sagt Lundberg som partner på rum 102 hela helgen, och han är bland det tröttaste jag sett, efter dala som sällan ser riktigt pigg ut.

Säsongens första trip med bussen, den var ändå rätt mysig. Känner att jag har en ganska bra position i bussen, några snäpp längre bak än i fjol. Har inget emot det, rätt över gatan sitter ändå bussens hunk, Bergman.
Man behöver bara se på killen så är man glad i ett bra tag. Dock så sitter jag mitt i FM-nördarnas centrum, lagets bästa managers.

Själv föredrar jag att sitta och kasta pet-flaska på Bergmans pung, en något annorlunda sport som har rätt mycket puls.

Ska nu ta vara på min lediga dagar, blir ett antal minuter på golfbanan idag, och kanske lite mysfotboll? Winnerbäck-biljetterna måste hämtas ut...



10 sköna år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0