LARS x2


Min hjälte


Jahapp, missade släppet av extrabiljetterna till Coldplay morse, blir lika imponerad av mig själv varenda gång. Men samtidigt såg jag att fler biljetter släppts till Lasse den 5:e November, och har redan bokat till den 6:e, så visst fasen blir det en dubbel?

Han bjuder ju dessutom på ett nytt albumsläpp innan han drar igång med turnén. Höstsläpp, är det en mindre gladare skiva vi får? Förhoppningsvis inte, det räcker med att kent kör sina grejer.


Två underbaringar - Lasse Winnerbäck & Lisa Ekdahl

Kommentarer
Postat av: H

Du är min hjälte..

2009-08-12 @ 13:32:29
Postat av: THOWE

Då ses vi den 5e ;)

2009-08-12 @ 14:44:08
URL: http://thowes.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fittunge

2009-08-13 @ 00:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0