allmänt kvällssurr

Gnuggat så mycket gura att en inflamation i vänster hand kan komma som ett brev på posten vilken dag som helst, eller är det bara en ren satans lögn? Försöker i alla fall stretcha ut handen så mycket det går, så man slipper nåt onödigt.

Samtidigt funderar jag på vilket schampo Winnerbäck använder.

Har varit lite smågrinig hela dagen typ, har brutal klubbkris och mina har inte kommit, och jag måste dessutom stänga balkongdörren om nätterna nu när dem kalla höstvindarna sveper in från england.
Hösten verkar vara en tjejgrej, eller nåt. Det finns ju inte mycket som får en att längta till hösten?

Nu längtar jag i alla fall efter en skön natt
med sömn, och en morgon med en satans god frukost.
Hare godt, puss soedbaer!


Hallå igen, hur är stan en sån här kväll i augusti när sommar'n regnat bort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0