Before Practice Open

Hej hallå, vad har man för sig en sån här regning torsdag?
Det gäller att man har en ruskig fantasi, själv är jag jälvigt fantasilös och jävligt trött idag.

Regnet bara öser ner hela fUkKiNg tiden, och kallt är det.
Ni som klagar på att det var för varmt förra veckan borde ha dödsstraff.
Men imorgon bär det av söderut, och förhoppningsvis så är det
varmt och gosigt i skåne/smålands-trakten som dem säger.

Dagen då, spelade lite fotbollstennispå rittan innan träningen.
Kammade hem singelturneringen innan det blev dags för lite
skön dubbel, med juggen som en hjälpande hand.
Det visade sig att vi var ett perfekt par och tog hem
den prestigefyllda "Before Practice Open".
Utter är en fantastisk spelare med bra touch och bra blick för liret.

Helgen väntar utanför dörren, och imorgon åker vi till ett
Ljungby med massvis av kalas! Blir såklart rätt mycket
hockey för våran del, ska bli kul!
Enligt rykten så blir kaffemonstret Lundberg min sängpartner hela
helgen. Hoppas på att jag klarar mig från hans trötta snarkningar.

Jahaja, time to sleep, glöm inte bort det ni med.

Hej utter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0