God jul!

God förmiddag på er kamrater!

Hade som vanligt lite jobbigt att sova med mitt sovsällskap som jag har i princip varje natt. Trots en säng som går att jämnföra med en stor snöbäddad äng. (nej, rimmet var inte med mening)

Jag var i alla fall uppe med tuppen i morse, tog min dog och vandrade längs den stora vägen genom byn för att få mig en bit julfrulle, kittlade asballt i kistan!

Klockan hunnit bli ett nu, tycker att jag har fördrivit tiden på ett fint och bra sätt.
Eftersom att hela mitt rum ligger i lådor efter flytten så har jag gjort det lite finare än det va...det har varit ett jäkla gnäll här hemma från chefen må jag säga! Men som sagt, lite duktig har jag varit. Även om jag mestadels stått med guran runt halsen och dragit igenom några sköna lasse-riff. "Järnvägsspår" är ju bland det bästa lasseguben har gjort?! Den väger bra tungt!!!!!!!!!!!!!!

Drog igång julstämningen med en ganska så färsk jullåt, den som kent gav oss förra julen!
Jajamen, "på drift" heter den lilla rackarn. Alla känner så klart igen den från Friends mobbnings-kampanj som rullade på tv hela förra året...den lilla söta flickan som går och sjunger om ensamheten, vackert!!!!!
Men i alla fall, den klingar som en riktigt bra jullåt!



Mer än så här behöver jag nog inte skriva idag, så se nu till att ni får
 en riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0