Full rulle gogogooooo

G  Gm  D  A/C#   Bm   A
Vackert

Skolan, rätt onödig idag.
Blir att åka ner till rittan och träna senare.
Kliver av isen 18.50, och konserten börjar 20.00 på hovet. Känns som att det kan bli hyffsat stressigt efter om jag inte har något hjälp med skjuts.
Om jag ikke haver skjuts så måste jag åka med bussen som går 15 minuter efter träningens slut, bara att tänka på det får mig att svettas väldigt intensivt, speciellt i pannan, dropparna bara bryyyyyyyter ut ur porerna, samtidigt som jag bara vill sätta mig enbart i kallingar på den där jävla bussen.

Den enda som fattas är ju bara att vädret ska ställa till det, typ trafikkaos eller något liknande. Det vore rent av förjävligt...Men enligt mina beräkningar så står lars på scenen inte förrän 20.30 TIDIGAST. Det som oroar mig mest är att jag kanske inte finner mina vänner bland alla dessa jävla fanskap som kommer vara på samma plats av precis samma anledning som mig.

Men nånstans känns det ändå som att den här dagen blir bra...eller hela veckan! ASBRA!!!

Fasen, det är den 14:e nu...
Vintern har lagt sig över stan och det är iskallt.
Det enda tecknet på sommar finns på hovet ikväll.



Kommentarer
Postat av: thowe

men riiiiiiiiiiiiiiiiiiing när du är där så guidar vi dig genom djungeln av skrikande fåglar, det är luugnt rirreboy

2009-12-14 @ 14:33:05
URL: http://thowes.blogg.se/
Postat av: top-secret

hah, du borde bli komiker! XD :D

2009-12-22 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0