oh, update? Länge leve liveeeeeeeeeeet!

Kära skapelser,

Lucia den 13 December, temperaturen strax över 0-strecket och marken
är lika naken som T.Woods hemliga lekkamrater.
Trots dessa förutsättningar känner jag att mitt inre höstmörker tamejfan börjar
släppa, och det kliar lite i fingarna.

Senast jag skrev var i början på November, sjuk som en liten bög var jag.
Visst fan har hösten gått fort i år? Förlåt för ett uselt uppdaterande...

Längtar så in i bövelen efter ett nytt år med nya möjligheter.
Känner att 2009 har blivit ett hyffsat trött år, så det är hög tid för byte!
Ändå 18 dagar kvar, kanske ska ta vara på den tiden och
göra nåt...som känns bra!
Men i alla fall...

Har inte varit hemma på hela helgen, så det känns bra att ligga i sin egen säng
och ladda inför en underbar måndag.
Så för mig återstår det bara att avsluta den här helgen med en
sväng i duschen, sen blire gosa.

Ni vet väl att det är lasse imorgon?


Tjingeling på er/ tAxman

Ps. Eye toy är ett svettigt spel, MEN jävligt kul Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0