FETTISDAGEN - GABRIELS DAG?

Idag är det tammefan lilla julafton, FETTISDAGEN!
Har inte dragit i mig någon fet semla än idag, lär ju ta en nu när jag åker in till träningen. Och sen på hovet ikväll när gabbe lirar mot skellefteå, lär ju bli nån semla där också.
Sen drar jag hem, förhoppningsvis får jag tag på en semla då också.
Och när jag väl är hemma, så finns det typ 20 hembakade semlor, som man kan smeka i sig samtidigt som
tvn visar några halvtunga Champions Leauge-macher.
Semlornas dag ska firas på riktigt.

Ser förresten på nyheterna, där en film sänds från kungahuset!
Det är en film där vi hör kung calle berätta om att det är en stor dag för konungen och hans familj.
Sedan så riktas kameran mot Prinsessan Victorias pojkvän Daniel, som håller ett tal.
Ljudet är för lågt för att jag ska höra allt som sägs, men tydligen så ska dem nu förlova sig!
Kul!

Stabil grabb


püss soedbaer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0