Fredag den 13:e

Hej alla underbara!
Ligger i sängen och har precis vaknat, har sovit från tre tills nu, riktigt skönt.
Fredag den 13:e idag, lite läskigt. Tror fan inte på sånna där myterier,den ända myten är ju Henke Nilsson...

Fick tips om en ny blogg, stod om mig idag?!
Det är en skvaller blogg från min förra skola, Vittra på Södermalm.
Rätt ny, men den kan bli jävligt kul framöver, ska följa den.
http://vittrasgossip.blogg.se
Där har ni adressen om ni är intresserade, värt en titt!

Måste börja röra på mig nu så jag kan komma till min flickvän! Är ju som sagt Fredag den 13:e idag, så vi ska ta det lugnt, man vill ju inte att någon olycka ska hända!

Hej så länge alla oturslirare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0