Fredric Weigel

Kom nyss hem, käkar taco från igår, smakar jävligt bra! Känns som att jag kan somna när som helst, så trött är jag.

Det var med glädje man fick se Wagge tillbaka i matchtröjan idag, efter den tuffa tid som varit.
Han har varit borta från spel i nästan två månader, fick klartecken för några dagar sen om att han får träna.
Och idag spelade han. Underbart att se, att han klarade sig så bra också, grymt.

Dagens citat: "Det kanske vore dags för en pickadoll i rövhålet"
Mikael Persbrandt
 som Gunvald Larsson i Beck

jaja, vi hörs ...

Kommentarer
Postat av: Patrik Nemeth

Ja riktigt kul att se!



Rirren, jag har bokat ett konferensrum på Hotell Anglais angående sponsoravtalet imorgon (måndag) kl 19. Hör av mig lite senare med mer information.



MvH Patrik Nemeth ( Blondinbella )

2009-02-15 @ 17:47:56
Postat av: ett fan

kan man få veta antalet som besöker denna blogg :D =?



läser den varrje dag vill jag meddela

2009-02-15 @ 20:17:13
Postat av: Detluktar

Jag har jobbat på ett svar till dig som kallar sig "ett fan". Och jag har ett snitt på 234,7 besökare per dag, och det är räknat bara i februari

2009-02-15 @ 20:25:26
URL: http://detluktar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, OM man fick sig ett gott skratt! Klockrena micke (;

2009-02-16 @ 00:34:36
URL: http://vbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0