Lord-Ekorre Is Back

Kära vänner, idag har Erik Norin blivit vän med min flickvän på facebook. Nöjd nu Erik?

Kom nyss hem, har inte varit någon bra dag, har rätt ont i magen. Har inte sovit så särskilt bra varken idag eller igår heller, men det blir nog bättre! Det var ruskigt kul att Lord-Ekorre var tillbaka idag, det tog inte lång tid innan han och skogs******** drog igång med sina myterier. Idag har dem fuKKat mitt liv! Jag har pluggat hela dan trots deras brutalt omogna beteende, men jag är glad så länge dem inte spottar!
Men i alla fall, det sägs att jag är på väg att få den så kallade "Dahla-syndrom", det vore rätt ballt.
Nu ska jag fylla mobilen med Angerfist!

Ja just det! Det ryktas om att gugge fått ett skönt kontrakterbjudande av Luleå?!
Och sen så skulle jag lägga in "Dagens Citat", av självaste Lord-Ekorre, men jag glömde bort vad det var för nåt han sa ..

Nu är jag klar, Glöm inte bort AIK-Leksand imorgon!

DAGENS LÅT:

Lägger in en riktig storfräsare idag, som skulle kunna vara
dagens låt varje dag! ' Njut för bövelen



Kommentarer
Postat av: Anonym

jass jass jass jass jass jass jass jass

2009-02-17 @ 22:01:37
Postat av: Eric med C

Bra att du stavar mitt namn rätt din appas :D

2009-02-18 @ 12:53:40
URL: http://detluktar.blogg.se/
Postat av: C

Bra Erick..

2009-02-19 @ 11:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0