Melodifestivalen hos skoterraggarna i Skellefteå

Hej alla turturduvor!
Har precis fått i mig en massa taco, satt jättefint i min tomma mage...
Vaknade upp hos älskling i morse, fick vääääääääärldens sötaste nalle, bäst.

Slog mig precis ner i sängen, satte på tvn för att få se Petra Mede leda melodifestivalen. Grymt mycket gnäll på melodifestivalen i år? Vi får väl se om det blir bättre...
Starkt starfält ikväll, och min personliga favorit är precis som förra året Amy Diamond, vilken klippa! Men som sagt, väldigt tufft ikväll...


Kvällens startfält:
Lili och sussie
Lasse lindh
Jennfire brown
H.E.A.T.
Markolioo
Amy Diamond
Cookies and beans
Måns Zelmerlöv

UPPDATERING:
- En gammal idol, som kanske var min första inom musiken är markolioo. Han har gjort allt, framförallt Tyke i Hem till Midgård.
Men nu dök han upp på musikscenen igen, med en skrämmande bra kärleksballad! Blir nästan rörd Marko ...
- Första utröstningen är klar!
Kvällens startfält:
Lili och sussie
Lasse lindh
Jennfire brown
H.E.A.T.
Markolioo
Amy Diamond
Cookies and beans
Måns Zelmerlöv

Är jävligt nöjd med hur folket röstade i den första delen, Älskade Amy är vidare, Månsa också...
Hörde ett jävla skrik från nedervåningen (Farsan) när 80-talisterna Lili & Sussie gick vidare till slut!


Amy Diamond - Stor favorit på Detluktar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0