Seeeeeeemla

Har ägnat hela dagen till att städa, typ ...var alltid så jävla noggrann med hur det såg ut förut, men fan inte längre!
Började morgonen med att kolla på reprisen från igår, när gabbe lira mot skellefteå, han är så duktig! någ

Kollade förresten in den gamla burken idag, hittade sjukt mycket kul grejer, massa bilder som säkerligen kommer
dyka upp på Detluktar! Och har en del på mobilen som jag borde lägga upp, lite gott på Lord-ekorre som för övrigt fyller år idag! Så nåt borde ju läggas upp, en film kanske?
Hittade även min systemkamera, fanns bilder kvar sen November, och en massa från julafton.
Egentligen så ska jag ju sälja kameran, för att få mer pengar till en början på musikstudion, men jag vet inte... det är så jävla kul att fota ibland!

Nu ska jag peta i mig lite käk, sen träna.Soedbaer!


Premier League i skuggan av semla&coke

Kommentarer
Postat av: Anonym

min semla din fitta

2009-02-25 @ 23:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0