Blandade känslor, äntligen.

Det här vädret vi har just nu är på väg att fukka mitt liv.
I morse var det 5 grader varmt, solen stekte som på en neger i Afrika och fåglarna kvittrade som Mona Sahlin i en debatt mot Maud Olofsson.
Och nu ikväll;
Årets grisväder A' la London. Om det lika gärna ska snöa, kan det då för fan inte bli kallt och låta ligga det kvar? Tröttsamt...

Efter att ha tvättat och städat halva dan, och varit med älsklingen så åkte jag till träningen utan några större förväntningar..
Det var ett lag som verkade jäääävligt TPL idag, det var fan inte mycket som stämde.'
Framför allt Dahla, han var riktigt Trött På Livet idag.

"Fan vad skönt det skulle va om det blev straffys nu.
Typ 400 kg benböj så man bryter ryggen
och ramlar i graven"
- Citerat Andreas Dahlström, samtidigt som
han trycker en kniv in i halsen.

Annars så känner jag att det blivit alldeles för spännt mellan mig och min granne, Eric Norin.
Att så fort man öppnar munnen, får man höra ett "Håll käften,ska du dö eller?" , det känns inte riktigt rätt.
Jag menar, att jag sköt dig i huvudet när du stod framför mål, det var ju bara najs!

Så Eric, jag tänkte faktiskt fråga dig här och nu om du blir glad igen, om jag köper en cola till dig?
Det vore kul med en vän!


Gammal Broiken-hjälte

Kommentarer
Postat av: Storre

HAHA rillEN fÖFAN :D haha där va du en noob och nu är du pro ;)

2009-02-26 @ 23:22:21
URL: http://storre.blogg.se/
Postat av: Norre

Om du haffar en cola till mig blir vi vänner jag LOVAR :D

2009-02-26 @ 23:24:36
Postat av: Detluktar

st0rrEN foerf4n HAHA du har ju lärt mig allt du kan 1337, vilken legend!



(s)norre det låter asbra, du ska få vad vänner förtjänar :$

2009-02-26 @ 23:30:24
URL: http://detluktar.blogg.se/
Postat av: Patrik Nemeth Vice VD Symsoft AB

you´re evil

2009-02-28 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0