Återtåget!

Hej alla rackers!
Sitter i skolan (mitt emot brunkerpojken), hade ingen lektion i samhäll idag, verkligen skittråkigt! ...
Ska snart glida iväg för att äta en bit mat innan träningen.
Jag kom iofs precis från träningen, grym träning idag med legenden och AIK-hjälten Mattias Norström, länge sen man fick en så bra träning, men en dyr sådan. Brände två klubbor på träningen och är hyfsat grinig för det!
Bara en klubba till till kvällens två träningar, får vara lite försiktig.
Nu gick brunkerpojken, hans tåg till vårt kära Bro går om 20 minuter.

Lite allmänt då, sitter och kollar in aftonbladet.se och läser rubrikerna.
Peter Forsberg spelar ikväll för sitt Modo, han verkar inte äns fundera på att lägga av. Vilken hungrig jävel, jag vet inte alls vad jag ska tro om det här, är skeptisk som tusan till det här...ska bli kul att se!

Scrollar ner lite, ser att lilla köttbullen (inte aron) är nöjd efter första åket i storslalomen. 1.44 sekunder efter ledaren.
Anja Pärson pratar vi såklart om...jag är så trött på att höra alla hennes ursäkter, hon är helt enkelt för tjock för att hänga med i toppen.


Vi ska tillbaka

Kommentarer
Postat av: Vittragossip

Hej, alltid kul med sport. Men du kan inte missa vad som händer i din förra skola heller!

2009-02-12 @ 18:13:57
URL: http://vittrasgossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0