Ny idol

Kom precis hem från träningen, har varit en skön dag.
Åkte till torpet klockan sju i morse, för att spela skol-sm som började klockan 9.
I första matchen hade vi Umeå (Björklöven) som motståndare, där vi kanske krånglade till det lite för mycket.
Om jag inte minns fel så ledde vi med 4-1 efter första perren, självklart var vi rätt nöjda och började slappna av lite.

Av någon jävla anledning så började vi prata om självmål, möjligtvis för att Henke "Ryno" Nilsson drog årets slaggare i som tar i stolpen på vårt egna mål,bakom en mycket förtvivlad Jonathan Bjurö som hade vaknat till efter det första målet ... MEN i alla fall så vräker jag ur mig "det var ett jävla bra tag sen man gjorde självmål". 
 
*10 MINUTER SENARE:
 Det blir en två mot en situation mot mig från mittlinjen. 
Jag kände pressen på mig eftersom att det nu bara stod 4-3 till oss, och om dem gör mål nu så står det lika...
Jag lyckas stänga av en farlig målchans, men istället så kommer en pass i sidled som jag sliter arlslet av mig för att bryta. Yes, jag bryter den. Men den åker in i mål...
Men i alla fall, nu har jag gjort mitt självmål ...

Orkar inte skriva mer om hockey nu, nytt ämne.

Bland mina största idoler, Joakim Berg, Lars Winnerbäck, Leif "loket" Olsson och några till, så har ett nytt stjärnskott dykt upp, en riktig färsking. Det är nog ingen omöjlighet att gissa fel!
Låt mig att pressentera den yngsta någonsin, i mitt eget "Hall of fame"
HELGE FREIMAN
Välkommen till dem största av dem största! Det är riktigt kul att ha dig med.

                                    
                                                    Freiman i vitt som utmanar motståndarnas målvakt


Dagens Ros: Går till lill-frasse som avgjorde matchen mot Umeå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man får cäll tacka för dagens ros ;)<3<3<3<3

2009-02-10 @ 22:43:00
Postat av: Anonym

Det kan du cäll

2009-02-11 @ 20:18:38
Postat av: Anonym

Det kan du cäll

2009-02-11 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0