Var tog söder vägen?

Hej loofers!
Ligger hemma och är jättetrött men jätteglad! Ja det är jag, det är skönt att vara glad.
Har tränat en del idag, och satan vad det snöade på vår träning! Helt sjukt, värsta vintern blev det.
Tur att vi har tak på vår ishall!

Det händer så mycket i mitt liv just nu så jag kommer inte ihåg ett skit av allt jag tänkte skriva, lite tråkigt, men det kommer...

För övrigt så håller jag på att planerar för en liten Hemmastudio, skulle vara väldigt kul att
kunna hålla på hemma och skapa vad man vill, det blir ett riktigt projekt, bara att jobba vidare.

Jag är så otroligt dålig på att uppdatera, så jag lägger in en låt idag, en låt framförd av inte vem som helst.
Inte så himla najs, men jag lägger in den.
Det måste ju trots allt finnas en "Dagens låt", och idag är det "Die Mauer".
Vem som sjunger vill jag inte riktigt avslöja, men ni vet vem det är, inte så himla svårt att klura ut kanske.
Bakom kameran så hör man så klart frasse. Han charmar många med sitt gulliga flin, lyssna noga så förtstår ni varför...

DAGENS VÄRT ATT NÄMNA:
Fick se den gamla hockeygurun Per Wirén på bänken idag igen.
Gamla minnen väcktes till liv när man fick se honom "In action" idag.
Han jobbade hårt med sina killar, precis som förr.
Nostalgi ...



Die Mauer

Kommentarer
Postat av: troll

låten sög men jag diggar din blogg ;D

2009-02-05 @ 22:32:11
URL: http://cheetasbonitas.devote.se
Postat av: frasse

vore schysst om du nämde kameramannen också men jag kanske inte är värd något? jag tyckte att jag gjorde ett bra jobb fram tills jag tappade kameran ;)

2009-02-05 @ 22:34:07
Postat av: Anonym

skön fripp där, varför la du den till höger och inte vänster?

2009-02-05 @ 22:36:22
Postat av: DETLUKTAR

måste faktiskt lägga den till höger när jag sjunger den typen av sånger.

Alltså, lägger man den till vänster så försvinner kulorna lite = Rösten blir ljusare.

Hoppas du är nöjd med ditt svar!

/Ric

2009-02-05 @ 22:48:16
URL: http://detluktar.blogg.se/
Postat av: AMANDA

Grymt ;)

2009-02-06 @ 11:08:36
URL: http://ketchup.webblogg.se/
Postat av: AMANDA

Grymt ;)

2009-02-06 @ 11:08:38
URL: http://ketchup.webblogg.se/
Postat av: Myrsloken

det var magi som skapades på den där scenen :)

2009-02-06 @ 12:02:27
Postat av: frasse

tack att jag fick min del av skörden nu också;)

2009-02-07 @ 00:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0