Tack vänner

Sitter med gitarren i sängen, precis satt ihop nåt som låter väldigt bra.

Kul att jag har haft så otroligt mycket läsare den senaste tiden, men det känns som att ni kommer minska nu.
Jag ska försöka skriva så mycket som möjligt, och finns bara motivationen kvar så kommer jag ha en massa skit att skriva.

Men just nu har jag inte ett skvatt att skriva.

Nathalie Dahlberg ([email protected]) är en trogen läsare som jag självklart vill göra lite reklam för, en trevlig prick det där!

Ska hem till tosse sen ikväll, vi ska laga lite god mat och ha en mysig kväll.

Nu måste jag ut med doggen, han är värd att nämnas! Viggo, härligt gammal gubbe äru.....................

puss i brasan

Kommentarer
Postat av: stor beundrare

hur blir det med hockeyn nu?

2009-01-11 @ 17:33:40
Postat av: jens lehmann

ricard är tjock som alla vet och..

jag ville bara säga det.



Han ska dessutom flytta till frankrike snart för spel i AC Monaco.

2009-01-11 @ 19:28:36
Postat av: Scout ( AS Monaco FC ) Charles Aúellin / Jens lehmann 39 år Stuttgard.

rirren är en fet jävel.. hoppas ni alla vet det. Tjock som smock. ( jens



Rirren ska faktist flytta till frankrike snart och spela för AS Monaco FC. Fotboll dårå såklart. Jag har scoutat rirri och ser honom som en perfekt offensiv mittfältare och tanken är att ge honom en friare roll. Tror även han kommer fungera som en släpande forward med den dunderskott han har i höger dojjan.

2009-01-11 @ 19:31:45
Postat av: jesper

VA?! jävlar. fett coolt

2009-01-11 @ 19:32:17
Postat av: snygga_flikkan_92

hahaha, du är så söt rirriiii!

p.s. flytta inte till göteborg, dom é inte góa.. OCH poppelvägen kommer sakna dig, mormor också!

2009-01-13 @ 20:32:01
Postat av: anonym

blablablabla

2009-01-13 @ 20:33:39
Postat av: Anonym

2009-01-13 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0