Waiting on a sunny day - Bruce springsteen

God kväll kompisar!

Jag sitter här och är bekrymad som aldrig förr.
Jag har druckit svinmycket cola ikväll, men jag känner ingen smak :'(
Jag älskar cola, men ikväll så är det en mardröm :(

Har legat på mitt rum i stort sett hela dan, inte lika febrig idag, och halsen känns bättre. Näsan är grymt irriterad, har säkert satt nytt nysrekord idag, joooobbigt. Jag blir förresten jävligt arg och irreterad på allt i hela världen när jag har feber,igår var jag jävligt förbannad. Men idag är jag rätt så glad!

Sitter med med min kompis gitarren just nu, har spelat "I want it that way" hela kvällen, texten börjar sitta,men dessvärre är min röst ett stort problem. Jag kan skylla på att jag är sjuk, men är inte säker på om det låter så mycket bättre i vanliga fall heller ...
Förhoppningsvis så kan jag börjar träna på tisdag, tidigast tisdag kanske. Jävligt tråkigt att missa matcherna i helgen, men men...ibland måste jag vara sjuk också.

Dagens fundering:
Jag har i alla år undrat om nånsin kommer en dag där jag inte har gått i nån trappa. Men eftersom att jag bor i ett hus med tre våningar så har det i stort sett alltid varit omöjligt.
Men idag så hände det - Jag har inte gått i nån trappa idag! För mig känns det här självklart väldigt stort, jag har inte gått i någon trappa på hela dan?
En dag att minnas.



En bild på söt-jocke som försöker göra sig av med mig.
Titta extra noga, jag drar till med mitt krigar-face.

Kommentarer
Postat av: Myrsloken

Bruce springsteen är en riktig kung till skillnad från kent(A) :P

2009-02-04 @ 16:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0