Födelsedagskalas till 100%

Hej alla sköna kompisar!
Sitter i skolan för tillfället och, och jag tänkt ända sen igår att jag måste skriva på bloggen, för saker och ting har hänt!

Kan självklart börja med att två personer, lika kungliga men på olika sätt, har fyllt år!
 Marcus "Hash-kinesen" Lagerberg har fyllt 17 år den 28:e, det är självklart värt att fira, allra minst här på bloggen!

Och så har vi självklart Filip "turisten" Olsson. Grabben har fyllt hela 18 år! Vilken lirare han är...
(Nu är jag inte i skolan längre, var tvungen att dra nu fortsätter jag,c00lerz)
I går torsdag gjorde jag premiäråket med kungen, först från träningen till skolan, och sen från skolan till max för att käka lite skön mat. Måste bara säga att han har en otroligt känsla vid ratten, vuxen karlakarl..

Ja ni, jag sitter här och äter kyckling, bra klass på den måste jag säga! En fet semla ligger i kylen och väntar.
Egentligen skulle jag vilja bjuda på lite bilder idag, men jag orkar fan inte just nu...
Om ingenting händer nu som förra veckan så ska jag äntligen få spela i mitt hjärtelag.
Vi möter Leksand imorgon, och Mora på söndag...Och ja fan, det är jag och foppa (Turisten), kul som fan! senast lirade vi i bajen, men det var mest energibullar och varm oboy som gällde, hhohoho.


Nä ni, nu ska jag smälla en fet semla! Simma lugnt juniorer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0