tungt jag vet heavvvvvy...

Tjena alla sköna stjärnor, jag hoppas allting är bra med er och att inget klurrifuxar er, skönt!

Måste nästan be om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande av DETLUKTAR den senaste tiden, men det har varit ganska stessigt och skit, och idag gick till och med skolan igång, det var nästan lite kul faktiskt, var lite hungrig på härliga arbeten i skolan, gäller att ta vara på tiden, rätt var det är så är det över och man har inget att göra efter plugget, inge kuuuuuuuuuuul... jaja skitsnack.

Jag har faktiskt skrivit en nyårskrönika, men jag tror att det inte är någon idé att lägga ut den, känns lite fånigt, så länge ingen dregglar efter den så kommer den inte ut, så det är najs det också.

Ja och till nutiden då, sitter och har nyss kommit hem från träningen. Kul var det idag!!!! kul att spelare som strömberg och Ahlberg är tillbaka efter en längre tids sjukdom (Ahlberg nös förra fredagen, och hans brorsa var sjuk, måset vara på den säkra sidan).
Ja kul var det idag ja, men jag måste få ge lite Ris&Ros tycker jag. Vad börjar vi med? Vi tar risnissarna tycker jag.
Dagens Ris: Felix Liljegren, inte snällt att störa mitt sköna lir när du inte ens är med, du ser vilka konsekvenser det får! Ta lärdom av min hårda armbåge gubben.
Dagens Ros: Skulle vilja ge mig själv en ros för min härliga noggrannhet på fysen idag, men det känns inte riktigt fair.
Kanske Orrpars för sina härliga bjudning av coke'n&cake'n,men räcker verkligen det?
Fystränare Högberg får idag en ros för sitt jobb med Djurgårdens ungdomar, där han verkligen vill utveckla varenda liten fiber på kropparna. Dagens gärning var att låta bebben springa Vo2-test två gånger, jag gillar att han är tydlig med intresset för bebbens fysik, det kommer bli kanon!


Tack för din tid jag har ett snönt glid så se till att mer glädje sprid, tjollahoppla!


Måste ge plats åt en legend som har gått bort alldeles för tidigt.
Eugene, vår älskade vikarie! När du satt på våra lektioner med din dator och såg på Indiana Jones, eller när en liten fis plötsligt hördes i klassrummet, då fick du allt skratta min gamle vän! Det är lite av alla minnen vi inte glömmer.
Vila i frid vår vän, vår vikarie.

Kommentarer
Postat av: Chippe!!!

haha skön du är, måste vara din nya frisyr som skriver allt roligt och fyndigt!!

dock lite besviken att inte vårat spel på 2vs2 med fina mål inte kom med som ros.. menmen..

2009-01-08 @ 22:34:49
Postat av: RirrthePirr

langar skön frippa,rensar skallen från gammal skit, in med nyttbah!



Den har en värdig ros vårt 2vs2-spel idag, lite chockad själv över det här faktiskt. Men idag höll det inte som vi ser, men men, life goes on! även för liverpool, heheheh3h3h3h3hehe

2009-01-08 @ 22:51:40
URL: http://detluktar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0