flak fullt av legends

hej alla sommarbarn.

Ligger hemma i sängen och är så jävla trött, vet inte vad jag ska ta mig till.

Hade skol-ledigt idag, jävligt skönt. Men började dagen ganska tidigt ändå med träning, blev basket för hela slanten! Riktigt svettigt blev de, mmmmmmmmmm....
Efter träningen så sitter jag helt utslagen i omkl-rummet och tuggar lite skit, får ögonkontakt med runar, jag ser i blicken vad han vill ha, och han frågar "ere max eller?...".
Jag spänner såklart på det stora leendet och njuter av en skön dusch.

Vi glider först iväg till Lidl för att hitta lite att hälla ut på flaket, vi hittade riktigt bra grejer.
Två plattor Finkbräu blev det, sköna 2.1:or, tillverkade enligt de tyska renhetslagarna!
Lidl kan alltid stå till tjänst!

Galen lunchrushmax, så vi körde drive in och skulle hitta en mysig plats med fin utsikt, det blev hydro i huvudsta...
Efter det gled vi ner till SG för att kolla på utspringet, som inte var så jävla najs med alla jävla paraplyer högt upp i skyarna! Vi hittade våra snygga vänner i allafall.

Flaket blev en riktig (f)rysare!
Kul å se så mycket chefer samlade på ett och samma flak, stora förebilder, mycket att lära!
Det dröjde inte länge innan man blev helt genomblöt, det funkade i cirkus i en timma!
Sen var det dags å vända om hemåt, och det blev en iskall trip, någon jämnförde det med
slutscenerna i "Titanic" när alla fryser ihjäl av det kalla vattnet - och så var det.

Dagens största hjälte är en kille som höll igång så länge det fanns öl om bord, försökte så mycket det gick när ölen tog slut, och verkligen stod och frös av sin ensamhet i det bakre hörnet dem sista 20 minutrarna. Det var en fröjd att se en sådan utslagen chef med luvan dragen över huvudet. Micke "Auschwitz" Holm, fan vad fint!

Själv har man två år kvar till studenten, känns lite smått skönt.

Brukar alltid vara så jävla noggrann med detaljer, men orkar fan inte ikväll.
Förresten, byn känns riktigt igenstängd ikväll, känns som en tung
oktoberkväll. Så vad passar inte bättre än lite höstmys hemma
i soffan och kolla på det nya programmet "Blomstertid", där man kanske
syns i bakgrunden från gotland förra sommaren!  Rekomenderar
starkt att se det!

Kommentarer
Postat av: lundmark,

Du med tanka på ditt namn "detluktar" så måste jag bara säga en sak som luktar, MIN SÄNG..satans så illa den luktar har, legat i 3 dygn i sträck med 40 graders feber och svettas och frysit... fram och tillbaka, dreglat, spillt treo vatten.. den luktar gris farm sanna mina ord fy fan!

2009-06-06 @ 23:46:08
URL: http://oldschools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0