musik i mängder, bara geeeee mig

Ligger och lyssnar på lite Gyllene tider, faktiskt från 2004.
Sommaren 2004 om man ska vara exakt, det var en härlig sommar, många minnen faktiskt.
Men vad varför minns man så mycket från just den sommaren? Svårt å säga, men mycket hände väl antagligen.

Det är mycket musik som påminner mig om den sommaren, en ganska regnig sommar var det väl?
Mitt första år på golfbanan tror jag, lite smått.
Raymond&Maria måste ha gjort årets sommarplåga med "ingen vill veta var du köpt din tröja"-låten, jag gillade den.
Teddybears sthlm var ett annat gäng som körde en klockren låt, men vad tusan var låttiteln nu då...ja ni vet nog. Kommer ihåg att jag trodde beatet var det samma som i JC-reklamen, och det var nog så.
Gillar verkligen hur musik betyder så mycket, så mycket minnen!
Påtal om ingenting...

Såg att Thåström och Anna Ternheim ska göra en spelning tillsammans i Stockholm den 3:e Juli, det känns ganska spikat va? Thåström, en stor legend, såg han redan i somras. Snacka om känsla!
Anna ternheim då, en söt liten flicka, ganska så ny och fräsch. Minns att hon var förband på min första kent-konsert (Turné19 på storängsbotten i världens största tält, määääktigt!), har dessvärre inga större minnen av Anna, men hennes låtar är kanon! Det kan vara årets svenska sommarspelning, vill man inte missa!

Sen vill man kanske se sköningar som Britney i Globen, och Coldplay på stadion, men det är en annan femma.
Svenska artister är som svenska jordgubbar=Bäst på sommaren.
Förlåt mig, glömde Lars så klart, men han gör ju bara festivalspelningar i sommar, och ingen sådan är inplanerad!

puss på er

Anna Ternheim - Shoreline

Kommentarer
Postat av: RUnar

svenska artister är som svenska jordgubbar = dem finns bara på sommaren, men brukar bli sällsynta tack vare det dåliga vädret! peace rirren

2009-06-16 @ 00:01:47
Postat av: Anonym

usel uppdatering

2009-06-17 @ 22:44:44
Postat av: Mamma

Teddy Bears: Hey boy...

2009-06-23 @ 12:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0