Utkast: Tja alla ...

Tja alla konungar runt om i landet!
Som ni märker har jag tagit lite semester, började i fredags!
Och det märks ganska tydligt att ni också håller er borta lite mer än vanligt, men det är förståligt i det här vädret!
 För tillfället befinner jag mig på en veranda utanför Norrköping, sjön ligger blank, elden flammar ur grillen så kött är på gång.

Brutal värme vi har fått, 30 grader var det idag! Vattnet är näst på kokhett!
Jäkligt synd att vår båt blev helt misshandlad under höststormen förra året, den ligger på stranden och ser ut som ett riktigt skeppsvrak!
Sorligt. Gula Faran - Glans snabbaste, lever inte längre!
Blir ju även lite småsugen på vattenskotraran som gasar omkring här om dagarna, ballt!

Gluttade in på kent.nu som vanligt, och ser att det har spridits ett klipp på J.Berg när han sjuger på ett bröllop, nåt som han själv inte är så förtjust i!
Däremot gillar jag det stort, han är i en klass för sig. Han spelar "utan dina andetag" i en lite nyare version, stort äre!

Imorgon fyller farsan ett antal sköna år, så vi ska ut klockan nio imorgon bitti på Norrköping GK, äntligen! Älskar banan, det är sommar, det är mys.

Ska släppa er uppmärksamhet nu.
Semestern har startat, och det här är början på någonting nytt. Big love.


Joakim Berg - Utan dina andetag

Kommentarer
Postat av: Jb

en av de finaste låtarna som skrivits

2009-06-29 @ 23:56:26
Postat av: victoria

UPDAAAAAAAAAAAATE :D

2009-07-27 @ 14:41:15
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0