jag älskar

tjeeeeeeeeeeeeena
innan ni sticker, bläddra ner och lyssna på en rörande låt.

jorden snurrar och det är sommarlov.
ja, sommarlov!
ja, sommarlov!
ja, sommarlov!
känns inte som det för fem öre.

jag sitter här och blickar tillbaka, ett år tillbaka just idag om man ska vara exakt.
11 juni, jag pendlade mellan ett russin i norrtälje och skolavslutningen i bro.
11 juni, dagen då jag befann mig på läger och samtidigt gick ut nian.
11 juni, då jag lyckades tappa trummpinnen mitt under spelningen.
då kändes det verkligen att man fick sommarlov!




kom ingenstans med det där sagt,lustigt.
men idag vill jag faktiskt tacka johan pedersen för att han är en sådan
fruktansvärt skön person med unika egenskaper.
han har tugget, han vet vad det handlar om.



precis som lill-snorre kastar bajs på sin tjej,
kastar jag godis

precis lika dum som tyke är filip,
när han för en stund tror på metalica <3 allsång på skansen

ledsen för att jag dröjde, var tvungen att gå ut en stund.
och nu kommer den underbara låt jag lovade er.


känsloväckare

Kommentarer
Postat av: Pappa

Oj oj den var grym!

2009-06-12 @ 00:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0