Bubbelbubbelbubbel

Hej vänner, mitt slutspelsskägg börjar bli väldigt mycket. Det är väl bara tur att jag slipper se det själv, för det måste ju vara äckligt!

Min dag har varit ruskigt trött och grinig, men Måns Zelmerlöw har fått mig på bättre humör nu i alla fall, jäkla bra grabb det där.
För att inte smitta min grinighet så tänkte jag lägga ut lite filmer och så, lite snabbt nu innan jag ska sova, är jäkligt trött.
Har ju inte ens berättat om den sköna helgen märker jag? Trist!
Ja vi spöade Frölunda nere i Göteborg med 5-2, och imorgon är det dags igen!
Jag hoppas att ni alla kommer och ger oss stöd, för vi ska tammefan ta det här gnaget!

Lägger ut en film från lite skönt bubbel på Opalen i Göteborg, Medverkande som ni kanske ser är Kung Lew,Norpish,Jane och såklart jag!
Varnar känsliga tittare för nakna kroppar


Kommentarer
Postat av: Anonym

BÄSTA BLOGGEN HELT KLART ! :D

2009-03-23 @ 22:28:00
Postat av: Patrik Nemeth Vice VD Symsoft AB

Jag tycker att du borde inkassera en ny kamera, med tanke på hur mycket filmer du lägger upp. SKANDAL! Skandalscener på Opalen!

2009-03-23 @ 22:31:24
Postat av: T

våga vägra slutspelsskägg (för alla flickvänner där ute)

2009-03-24 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0